Pothos

Urutan batin untuk wanita


Tags: #cara tegangkan zakar #Cara Urutan Untuk Menguatkan dan Menegangkan Senjata Lelaki #doa kuatkan tenaga batin #doa lemah tenaga batin #doa penguat zakar #Doa Untuk Menguatkan dan Menegangkan Senjata Lelaki #doa untuk menguatkan zakar #kaedah urutan tenaga batin #kuat seksual #kuat tenaga batin lelaki #lelaki #petua #Petua Cara Urutan Dan Nov 03, 2019 · Seorang ilmuwan bernama Bruce Banner hidup dalam pelarian, jauh dari kehidupan normal dan wanita yang dicintainya, Betty Ross. Sekaligus amalan urut ini berfungsi membantu suami tahan lama ketika bersetubuh. 327 likes · 9 talking about this. Orang kite, asal kelantanise lagi tau senah. Urut wanita bersalin juga merangkumi urutan menaikkan kembali peranakan yang kendur atau turun Urutan perlu dilakukan selama 20 saat dengan menggunakan ibu jari pada kawasan yang hendak kita lakukan bekam darah. Urut dengan kekuatan yang sederhana di bahagian pusat dan lembut di bahagian pangkal vagina. Dec 17, 2016 · Urut Batin (Urutan Saraf Al Amin) adalah salah satu kaedah untuk merawat masalah tersebut. Ini kerana selepas beberapa ketika anda perlu ulangi cara urut batang yang akan memakan masa. Tapi takdelah ditekan-tekan macam mengurut badan. . Proses mengurut zakar boleh merosakkan lagi zakar anda, terutamanya apabila diurut dengan kuat. Jun 21, 2013 · Urutan juga mampu menimbulkan perasaan yang harmoni dan memberi kesejahteraan menyeluruh serta dapat berasakan diri dimanja. Related:-petua lama Oct 25, 2013 · TATA URUTAN UPACARA PENGANTIN JAWA keluarga calon pengantin wanita. 010- 516 3575 Apr 02, 2012 · Urutan Tradisional Melayu bagi Wanita dan Lelaki ( ditemani Muhrim) Assalamualaikum & Salam Sejahtera Bagi anda yang ingin mendapatkan rawatan urutan secara tradisional atau rawatan terapi urat saraf di rumah. Ia mungkin disebabkan oleh penyakit fizikal atau mental. Ianya dicipta khusus bagi memulihkan lemah tenaga batin dan mengembalikan kejantanan lelaki di ranjang. Mengikut pandangan pakar, sebaiknya setiap pasangan mengadakan urutan persetubuhan adalah 3 kali seminggu. Selain memainkan urutan jari Anda di bagian vagina dan klitoris pasangan, Anda juga boleh menggunakan jari Anda untuk memberikan wanita kenikmatan di bagian Gspotnya. 25 Okt 2012 Dia terus memujuk saya untuk bekerja sebagai tukang urut batin “Wanita Eropah memiliki tenaga seks yang tinggi dan jauh berbeza. kl / selangor Sebelum kulanjutkan, aku ingin menceritakan tentang Thalha, yang kukahwini 5 tahun yang lalu, untuk ukuran orang melayu dia termasuk wanita yang cukup tinggi dengan tinggi 170 cm dengan berat 49 kg. Ketika bangun pagi, semasa zakar masih tegang, ambil sedikit Minyak Lintah dan gosokkan pada tapak tangan supaya panas. rawatan untuk wanita: urutan urat saraf, urutan selepas bersalin ( bertungku, mandi wap), membetulkan peranakan mencegah kehamilan, barah payudara, barah rahim, menginginkan zuriat,urutan awet muda, mandi wap beraromaterapi dirawat oleh: puan hazizun said (untuk wanita) sila hubungi: 016 - 4503296 testimoni pusat rawatan al mustaqim rasai pengalaman urutan 5 bintang Kepakaran kami membantu wanita-wanita untuk merasai Urutan Tradisional Melayu yang berkualiti. Dec 21, 2015 · 1. Urut juga pada kawasan 3 segi sekeliling zakar. labels: lemah batin, urutan tradisional Lemah tenaga batin atau juga dikenali sebagai mati pucuk merujuk kepada ciri-ciri kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan sehingga mencapai kepuasan seks. Oleh kerana permintaan yang tinggi, kini Bunda Gee telah menerima tempahan urutan batin bagi lelaki dan wanita, Bunda Gee telah mendidik anak lelaki Bunda Gee untuk merawat pesakit lelaki. Urut Batin Boleh Merosakkan Lagi Zakar Anda. para lelaki dan wanita telah Sep 11, 2019 · Urut Tenaga Batin atau Urut Pulih Tenaga Batin adalah satu kaedah urutan untuk ikhtiar merawat masalah "tenaga kelelakian". Mainan ini biasa digunakan untuk masturbasi pada wanita yang jauh atau tidak mempunyai pasangan. my – Servis Urut Bergerak. Sehingga ada dikalangan lelaki yang cuba mengelak untuk 'bersama' isteri dengan memberikan pelbagai alasan yang tidak munasabah. Angin–angin inilah yang menganggu prestasi seks wanita. Di bandar bandar besar seperti Kuala Lumpur, Johor Bharu, Ipoh, Pulau Pinang, Kota Kinabalu mau pun Kuching, tawaran tukang urut untuk ubati masalah seksual lelaki pasti ada yang diiklankan dan ditemui. Itu tandanya badan anda perlukan rehat dan rawatan. Urutan lenguh² dan les. sila buat temujanji terlebih dahulu sebelum datang ke tempat saya hubungi saya untuk keterangan yang selanjutnya terima kasih. Sep 19, 2011 · “Bagaimanapun sekiranya urutan batin tidak mampu menyelesaikan masalah dan sebaliknya cenderung ke arah kepuasan seksual, maka hukumnya haram,” kata Wan Akashah. 17. New Urut Batin Boleh Merosakkan Lagi Zakar Anda. Masalah lemah tenaga batin ini amat mengganggu hubungan di dalam rumah tangga. 7 Jan 2016 Malah, sebagai tarikan utama kepada perkhidmatan urut, puluhan gadis orang ramai, BH mendapati kebanyakan wanita asing terbabit hanya dengan harga RM50 sebelum turut mengumpan untuk "urutan batin" dengan  30 Dis 2013 tukang urut tradisional lelaki khas untuk wanita. Nov 14, 2012 · Urut keseluruhan badan dan juga batin selama 1 jam hanya 100 ringgit sahaja waktu rawatan dari 10 pagi sampai 9 malam setiap hari isnin hingga jumaat sahaja. Wanita mudah mengalami tekanan dan bahagian tubuh yang sering menerima kesan ialah leher, bahu dan kepala. Jelas Wan Akashah, urutan batin ke atas lelaki tidak sepatutnya dilakukan oleh seorang wanita kerana ia melibatkan alat sulit. Ia disediakan untuk wanita selepas bersalin serta mereka yang inginkan urutan sekadar melegakan tekanan selepas penat bekerja. Tapi nk bgtahu urutan k ira hanya untuk WANITA sahaja Lelaki saya x urut . ubat makjun tuk lelaki yg mane tenaga batin xberapa nk ade xcukup power . SOALAN-SOALAN TIP-TOP RAWATAN PURBANITA. 3) Urutan Tradisional (Kg) Badan +Batin+Body Scrub = RM100 4) Body Scrub (Aromaterapi) = RM40 Kesemua perkhidmatan yang disediakan adalah bergantung kepada umur dimana, saya perlu mengesahkan status kesihatan seseorang bagi menjamin keberkesanan urutan yang diberikan. kami mempunyai terapis lelaki dan wanita yang berpengalaman dapat membantu merawat badan para pelanggan kami Kaedah Urutan Mac 1, 2010 Posted by aleeibra in Pancut awal. Pinang, Tue 10/Jan/2017 1:32pm - Rahimaz rawatan dan khidmat latihan dalam bidang rawatan urutan badan rawatan bekam. Jun 21, 2019 · CARA MUDAH URUT BATIN Di sini sy share urutan batin menggunakan minyak garuda siries Moga video ini bermanfaat kepada siapa yang berminat untuk membesarkan batang Watch Now; 10 Manfaat Pijat Tradisional bagi kesehatan Pijat atau urut kesehatan Tradisional sudah dikenal sejak lama di masyarakat. Antaranya adalah melegakan sembelit dan rasa tidak selesa di bahagian perut. Urut Zakar adalah lebih dari itu. 318 likes. Pertemuan ini dimaksudkan untuk nontoni, atau melihat calon dari dekat. cara urut batin oleh wanita di mana ia sangat mudah untuk di lakukan. Tags: injuksi pra matang, kurang tegang, Pancut awal, zakar lembik add a comment “Teknik yang diamalkan dalam proses mengurut ialah memicit, melakukan urutan pada kaki, paha, tangan dan belakang badan. May 08, 2018 · Tongkat Telur Tempel Dong merupakan dildo mainan untuk wanita dewasa yang menyerupai alat vital pria. *Membetulkan kedudukan urat saraf, sendi dan tulang. Servis Urut Bersalin dan Urut Badan Kawasan Kajang, Bangi, Semenyih, Cheras, Putrajaya, Serdang, Balakong, Seri Kembangan (1) Kak Aida 4, Wed 12/Feb/2020 2:31pm Servis urut badan bersalin terus ke rumah ANDA. Urut keseluruhan badan dan juga batin selama 1 jam hanya rm100 ringgit sahaja waktu rawatan dari 10 pagi sampai 9 malam setiap hari isnin hingga jumaat sahaja. Ramai yang salah sangka tentang urutan batin bagi kaum lelaki. Mendapat kemahiran mengurut dari beberapa orang tukang urut yang berpengalaman May 09, 2012 · URUT TRADISIONAL WANITA rumah ke rumah !!! PULAU PINANG KHAS UNTUK WANITA sahaja sape2 yg rasa lenguh2 satu badan, kaki, kepala ka Apr 23, 2012 · 1. Special Case Kid - Jaw Problem Since Born Can’t Bite & Close Mouth 👄 ️👌🏻😘😘🙏 💯💪🇲🇾 - Duration: 36:59. sila call/sms . Bila badan sihat,secara automatik batin sihat krn ia juga anggota badan. Cara urut batin wanita yang saya tulis di atas sesuai untuk anda kembalikan ghairah seksual dan beri kekuatan batin kepada wanita. Selepas megurut bahagian dada, kaki, dan bahagian abdomen, dia kemudianya meneruskan urutan batin /urutan lelaki tersebut. Dengan adanya sex toys tongkat telur tempel banyak wanita menggunakanya sebagai alat bantu sex wanita yang kesepian. Menemukan Gspot pada wanita memang susah. kalau jari kita meruncing atau bengkok, maknanya haid tak teratur, keputihan, senggugut, dan berkemungkinan rahim kita jatuh. Kepala. Umumnya, urut badan wanita adalah hanya untuk melegakan badan. Ada yang terpaksa menggunakan tangan untuk mengurut zakar selama beberapa minit dan memasukkannya semula ke dalam alat sulit wanita, mendayung beberapa ketika sebelum akhirnya mencapai ejakulasi. Apabila anda telah amalkan secara rutin, ia hanya mengambil masa 5 minit setiap sesi. Caj RM 4 0. Ketiga-tiga bahagian ini berkait rapat. Namun di belakang suami, sebenarnya ada antara wanita berkenaan terlanjur ke bilik tidur pelanggan apabila menawarkan khidmat urutan di rumah kenalan rapat. Zakar dan buah zakar anda adalah organ yang sensitif. Urut tradisional Ampang - wanita sahaja. Staf Rumah Hutan akan datang pick up kita guna 4 wheel Kelab Urut Wanita Oleh Lelaki. Bagi wanita antara manfaat urutan selepas bersalin termasuklah membuang angin dan melancarkan perjalanan darah, menghilangkan rasa kebas dan lesu serta membantu wanita untuk mendapatkan bentuk tubuh yang langsing. com) dan belajar Urut Tapak Kaki Or Refleksology aku kongsi pengalaman aku tuk sahabat di luar sana :-D LELAKI dan WANITA ada rahsia untuk anda Tiada ubat moden, jika tiada ubat tradisional, jika anda sudah mengubah tanggapan untuk mendapatkan rawatan tradisional secaran warisan, bukan yang tipu, bukan urutan sekadar mendapatkan keuntungan, tetapi urutan warisan turun temurun, hanya sekadar membantu anda yang mengalami masalah dengan kadar yang istimewa, kami akhiri isi - blog ini Jika masalah anda tidak berkurangan maka anda boleh terus wassap AMEEN THERAPY untuk booking slot urutan. Namun solusi urut ini biasanya bersifat sementara. Oct. Mengurut zakar lebih kepada melancap. )Dng sedikit ilmu yg di turunkan dari tok guru (bonda tercinta) serta krusus mengurut lelaki/wanita menggunakan krim LUMIGLOW (www. 010- 516 3575 3) Urutan Tradisional (Kg) Badan +Batin+Body Scrub = RM100 4) Body Scrub (Aromaterapi) = RM40 Kesemua perkhidmatan yang disediakan adalah bergantung kepada umur dimana, saya perlu mengesahkan status kesihatan seseorang bagi menjamin keberkesanan urutan yang diberikan. Aug 03, 2009 · Teknik urutan dipelajari daripada datuk yang berasal dari Jawa. Urut Zakar adalah penting untuk lelaki dan perlu urut berterusan. kami mempunyai terapis lelaki dan wanita yang berpengalaman dapat membantu merawat badan para pelanggan kami Lemah Tenaga Batin ini boleh diatas dengan amalan teknik mengurut yang betul. terapi. Gel tahan lama seks – klik pada gambar untuk harga terkini. Urutan ini mampu membaiki perjalanan darah, sistem perkumuhan dan membaiki fungsi tenaga batin. khas untuk WANITA SAHAJA. Disini, LMP menawarkan khidmat urutan badan + batin kepada wanita dengan harga yang sangat berpatutan. Tidak hairanlah wanita tukang urut ini mendakwa pernah melakukan urutan batin terhadap lebih 1,000 pelanggan lelaki yang kemaruk teknik urutan istimewa ditawarkannya. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Perkhimatan Urutan Tradisional, Pontian. Teknik Urutan Batin (Untuk Lelaki) Urut batin amat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah lemah tenaga batin. URUTan-batin Tujuan utama seseorang mendapatkan urutan adalah lebih kurangnya dengan jenis urutan yang mereka dapati. TEMPAT TERHAD. Rumah Hutan ni diusahakan oleh Bonda Rozita Ibrahim ibu kepada Abang terlajak laris. Urut Tradisional Tapak Kaki Dan Jari : Cara yang paling baik untuk urut tradisional tapak kaki dan jari ialah melalui picit refleksi. Mengamalkan ubat-ubat terlampau lama boleh menyebabkan penyakit Lemah Tenaga Batin Zakar Tidak Tegang Mungkin disebabkan otot-otot zakar telah mengecut atau lemah. Apr 26, 2016 · Rawatan Urut Tradisional Melayu Seluruh Badan dan Urutan Batin / Lemah Tenaga Batin Khusus Untuk Wanita & Lelaki Oleh Tukang Urut Lelaki Kami Menyediakan Khidmat Urutan Tradisional Melayu Untuk Lelaki Sahaja Urutan Seluruh Badan Urutan Lemah Tenaga Urutan Melayu Tradisional untuk Wanita Urutan Melayu Tradisional untuk Wanita Oleh Lelaki di Tempat Anda (Outcall Service Only) KAMI MENAWARKAN PERKHIDMATAN RAWATAN URUTAN MELAYU TRADISIONAL UNTUK WANITA OLEH TUKANG URUT LELAKI. 1,360 likes · 13 talking about this · 2 were here. . Petua yang terbaik dan berkesan jika amal selalu. Umum mengetahui, terdapat pelbagai teknik asas dalam melakukan urutan batin (foreplay) dan ianya sangat penting dikalangan suami isteri untuk memperolehi titik kepuasan nafkah batin. Kecantika wanita itu lebih menyerlah setelah darahnya mengalir lancar, urat sarafnya menjadi lemah lembut, nafasnya menjadi segar selepas mengalami urutan batin persetubuhan. Perkhidmatan mengurut rumah ke rumah (door to door service) sekitar lembah kelang (selangor & KL), urutan untuk lelaki, wanita dan kanak-kanak pada sebelah malam kecuali hari selasa malam rabu. Bayangkan untuk ‘pelajaran’ pertama, Tok Aki membuka bungkusan kain putih mengandungi teras kayu merbau sebesar lengan orang dewasa. Urut Sensaoil perlu diamalkan selalu untuk mengelakkan masalah mati pucuk (erectile dysfunction) dan masalah ejakulasi pra-matang (pre-mature ejaculation) atau tidak tahan lama. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita. khas kepada wanita,urut secara tradisional untuk keterangan lanjut sila hubungi saya pn noraini. Nov 17, 2011 · Nak cari tukang urut ke?tapi wanita saja ya,Lelaki insyaAllah akan dtg boleh :-) (pekerja lelaki saya yg buat. Hamidah berkata, dia juga pernah berbincang dengan suami berhubung hal itu, namun suami mengakui sukar untuk membuang tabiat tersebut. Minyak wangi pikat suami- klik pada gambar untuk harga terkini. 12. Rahsia Batin | Jun 18, 2019 · Sejak Bunda Gee membuat blog urutan disini terdapat banyak permintaan untuk urutan batin samada lelaki atau pun perempuan. (Rawatan Dan Cara Urutan Suami Tidak Tahu Isteri Tukang Urut Batin Lelaki Lia menerima panggilan telefon daripada pelanggan lelaki yang mahukan perkhidmatan urutan batin. Khidmat urut batin pula untuk khidmat pulih masalah tenaga batin lelaki. MYSTIQUE SWISS. Urut untuk membesarkan batang tak boleh tanpa pertolongan alat fizikal kerana ahli bina badan juga memerlukan bertahun-tahun utk membesarkan otot mereka. Bergabunglah dengan Facebook untuk terhubung dengan Urut Wanita dan teman lainnya yang mungkin Anda kenal. Ok, urutan wanita pada bahagian kepala ni pun penting. Urutan yang tidak betul pada bahagian perut akan menyebabkan masalah sembelit dan kesakitan yang lebih teruk. Urutan wanita lepas bersalin & cara bertungku yang betul,penjagaan dalam pantang 4. Nak masuk ke dalam rumah hutan ni, kena parking kat bawah je. Manakala rawatan yang disertai dengan ubat-ubatan mahar rawatan ditambah mengikut harga ubat. Untuk rawatan memulih dan menyegarkan "senjata" lelaki atau wanita, ia perlu melalui 3 kali rawatan dengan kaedah 2 campur 1 iaitu mengurut 2 hari dan rehat sehari. terhadap wanita lain. Pam panjangkan zakar- klik pada gambar untuk harga terkini. urutan dibahagian yang sakit dan berkaitan. Tapi untuk lelaki sy ade jual yg istimewa. Tukang Urut mendapat tauliah dari Pusat Perubatan Syifa dan Kolej komuniti. 259 likes · 5 talking about this. Itu antara pengakuan suri rumah yang sanggup mencari nafkah dengan melakukan urut berahi terhadap pelanggan dengan kebenaran suami semata-mata untuk mendapatkan pulangan lumayan. Pakar urut berpengalaman lebih 15 tahun. “ Saya hairan kerana setiap kali suami pulang ke rumah, dia terus mendapatkan saya untuk melakukan urutan batin. COVER AREA: KUALA LUMPUR, SELANGOR. urutan batin adalah untuk melancarkan peredaran darah dan oxygen dalam tubuh agar tubuh mengalami homeostasis. Yuran kursus adalah RM450 untuk personal coaching manakalan rm390 jika daftar 3 orang serenak. Sila hubungi : 010 - 536 6990. Urutan tradisional melayu (1 badan), teknik2, cara urutan yang betul, point2 badan manusia 2. Bagi individu yang mengalami masalah bisa pada bahagian tapak kaki disaran melakukan rawatan ini untuk memperoleh kelegaan. Bagi urutan selapas berbekam “Bagaimanapun sekiranya urutan batin tidak mampu menyelesaikan masalah dan sebaliknya cenderung ke arah kepuasan seksual, maka hukumnya haram,” kata Wan Akashah. Ia senaman zakar yang berkesan untuk anda yang ingin besarkan zakar dengan cara urut zakar. Kulitnya kuning langsat, rambut sebahu, memiliki leher yang jenjang. Nov 27, 2019 · Malah semua menyatakan memberi urutan pemulihan tenaga batin terbaik. InsyaAllah. Justeru, apabila ‘stress’ kepala akan turut sakit. Posts about urutan batin written by Juara MACA SPRAY adalah semburan pelambat ejaculasi untuk lelakiyang terunggul di dunia. Urutan di atas elok di lakukan suami sendiri terhadap isterinya supaya lebih mesra. Assalamualikum kepada semua sahabat. duduk dan temukan kedua-dua tapak kaki. Oleh itu, hubungan suami isteri tidak lari daripada soal amalan urut mengurut ketika bersetubuh untuk memperolehi kepuasan nafkah batin pada tahap yang memuncak. Jul 25, 2016 · urut untuk wanita oleh lelaki urut untuk kuruskan badan urut untuk stroke urut untuk lelaki di klang urut untuk dapat anak urut urat saraf wanita uruta u urutan u 19 urut wanita urut wanita shah alam urut wanita melayu urut wangsa maju urut wajah yang benar urut wanita di shah alam urut wanita hamil urut wajah urut wanita india urut wanita Apr 07, 2015 · Perkataan begini menandakan semua orang menyukai bahagian payudara wanita, terutamanya lelaki. Ulang urutan sebanyak 7 kali. nafkah lahir batin Nov 20, 2013 · Setiap inci tubuh wanita memiliki nilai tersendiri. Saat membiarkan saya berpakaian tuala sahaja (kecuali apabila telah tiba masa untuk urutan batin/ urutan lelaki). Apr 23, 2015 · Biji zakar yang keras akan menambah nikmat kepada isteri dan menegangkan zakar serta melambatkan pancutan mani. maaf sudah lama tidak up info. TEKNIK URUTAN BERKUALITI Teknik urutan yang tidak menyakitkan tetapi berasa dan tepat ke urat Oct 06, 2015 · Mungkin faktor malu menyebabkan dia terpaksa menguatkan tenaga batin untuk mencapai kepuasan,” katanya. Sila buat temujanji terlebih dahulu. lumiglow2. Rawatan Urut Tradisional Melayu Seluruh Badan dan Urutan Batin / Lemah Tenaga Batin Khusus Untuk Wanita & Lelaki Oleh Tukang Urut Lelaki Kami Menyediakan Khidmat Urutan Tradisional Melayu Untuk Lelaki Sahaja Urutan Seluruh Badan Urutan Lemah Tenaga Malah, urut batin juga mampu membuatkan aksi anda di ranjang lebih tahan lama! Oleh sebab urutan batin ini bersifat sangat intim, lebih elok ia dilakukan oleh pasangan kita sendiri. Diawali dengan niat untuk menghilangkan hadast besar. New Urutan batin adalah satu kaedah untuk mengembalikan kesihatan batin lelaki. boleh wassp k ira . 105 likes · 1 was here. kl / selangor urutan kesihatan batin & sentuhan untuk wanita !!! hanya unuk wanita yang ingin menikmati urutan batin & sentuhan. Sesiapa yang berada di sekitar Ipoh, Pengkalan, Lahat Perak, Batu Gajah dan kawasan yang berhampiran ingin datang membuat Terapi , sila buat temujanji terlebih dahulu bagi mengelakkan sebarang kesulitan. untuk pengetahuan semua dan sesiapa yang mencari saya untuk urutan dan mandi bunga saya telah berpindah ke setia alam dan sebarang pertanyaan boleh hubungi 01137368618. Disini LMP ingin menawarkan urutan kepada wanita yang mengalami tekanan perasaan dan perlukan belaian. Tu yang kite call dia mintak urut. Ramai lelaki tidak tahu cara-cara untuk mengurut zakar. 013-3002001. Oct 23, 2016 · Sakit urat saraf, pinggang, belakang, urat belikat; sakit bahu, sakit leher, tengkuk, sakit kaki, tangan, sakit badan, letih lesu, lemah syahwat, urut batin lelaki, kuala pilah dan rembau negeri sembilan No tel baru untuk kawasan N. Cara menajamkannya ialah apabila bangun tidur. Nota : penderita sakit kencing manis (diabetes) pada tahap kritikal Apr 09, 2013 · Kaedah urutan tradisional satu badan bagi meringankan badan, membuang angin, melancarkan perjalanan saraf dan juga aliran darah untuk menghilangkan kelesuan dan mencergaskan semula badan. Menurut wanita yang agak kurang fasih berbahasa Melayu itu, pakej yang ditawarkan adalah urutan biasa dan urutan badan ke badan (B2B) dan jika ada permintaan barulah dia akan melakukan urutan batin. Urut untuk menguatkan otot-otot supaya kembali p usat perawatan holistik nur hikmah menawarkan perkhidmatan urutan badan untuk lelaki dan wanita. 100% produksemulajadi Kami menggunakan sepenuhnya produk semulajadi yang berkualiti tinggi. PERKHIMATAN URUTAN TRADISIONAL MASA RAWATAN SELAMA 1 JAM JIKA ADA PERTANYAAN SILA HUBUNGI/WHATSAPP KE N +6017189441 SAYA SEDIA Pewangi memikat wanita – klik pada gambar untuk harga terkini. Setiapnya ada kelebihan dan kekurangannya sendiri. Lihat profil orang bernama Urut Wanita. Menurut Dr Steve McGough, seorang profesor di klinik seksologi: “Urutan batin adalah cara yang bagus untuk meningkatkan keintiman hubungan pasangan. Untuk melegakan bahagian ini, selalunya tekanan ketika melakukan urutan wanita ini akan dibuat pada bahagian belakang tengkuk, membawa ke atas bahu dan ditarik ke bahagian belikat. Isteri Urut Zakar dengan Tangan TIDAK semua lelaki mampu klimaks secara normal. my atau melalui facabook Terapi. Ia sangat penting terutamanya untuk mereka yang mempunyai masalah sakit pinggang yang kerap berulang. selama ini saya terlupa pasword blog ini maaf semu. Siapakah yang paling sesuai menerima urutan batin wanita? Wanita Di dalam artikel ini saya akan fokuskan pada cara urut batin oleh wanita di mana ia sangat mudah untuk di lakukan. Malah wanita yang kesuntukan masa boleh mendapatkan ‘belaian’ menerusi perkhidmatan spa bergerak di kawasan sekitar. saya menawarkan perkhidmatan berbekam dan urutan tradisional urutan batin. SAKIT, LENGUH DAN SENGAL BADAN *Untuk Wanita Sahaja* Anda kerap merasa sakit, lenguh dan sengal - sengal badan. Urutan kaki dan tapak kaki boleh menghilang kelesuan dikaki, membaiki perjalanan darah, tidur yang lena dan kecergasan sehari-harian. Teknik urutan Maharaja merupakan seni urutan yang dipelopori oleh Tok Adi hasil dari gabungan dari berbagai teknik urutan dari pelbagai perguruan serta warisan dari keturunan Tok Adi sendiri. Di dalam artikel ini saya akan fokuskan pada cara urut batin oleh wanita di mana ia sangat mudah untuk di lakukan. urutan kesihatan batin & sentuhan untuk wanita !!! hanya unuk wanita yang ingin menikmati urutan batin & sentuhan. Tetapi mereka takkan mampu mengatasi tekanan tersebut tanpa sentuhan yang memuaskan hati mereka. “Nafsu suami lebih kuat berbanding sebelum ini dan saya mula curiga dengan sikapnya itu,” katanya. Peramah tukang urut ni. Jika sekadar berbual meluahkan perasaan, maka pastilah ia tidak mencukupi bagi menghilangkan segala tekanan. Kami menyediakan perkhidmatan urut tradisional/aromaterapi untuk wanita oleh terapis lelaki terus ke premis Urut tradisional badan batin untuk lelaki dan perempuan. saya berpengalaman dlm bidang rawatan alternatif dgn kaedah rawatan islam untuk masalah sihir, santau, saka & lain2 penyakit misteri, urut tradisional, urut pulih tenaga batin, urut untuk persediaan berkahwin, pulih jodoh, pulih rumah, kedai atau diri serta rawatan berbekam. Berminat boleh hubungi: 0174367738-Pn Ani- URUTAN TRADISIONAL WANITA SAHAJA PUTRAJAYA HOT DEAL! Hanya RM50 untuk urutan. Hubungan suami isteri tidak lari daripada soal amalan urut mengurut ketika bersetubuh untuk memperolehi kepuasan nafkah batin. Zakar yang lebih besar dan berotot juga didapati membuatkan ramai wanita akan terpegun dan terpesona apabila terlihat olehnya, dan ini akan menaikkan berahi dan nafsu mereka ketahap paling maksimum! Anda BOLEH membesarkan zakar mengguna beberapa cara senaman dan teknik yang mudah! Urut Untuk Wanita. Urutan ini dilakukan sebelum dan selepas rawatan bekam,bagi urutan sebelum berbekam,ini dilakukan supaya kulit tidak terasa perit bila sedutan bekam dilakukan dan membuatkan darah kotor keluar agak banyak sikit kerana saluran darah mulai lancar. 4. Kenapa mereka tak urut shj otot mereka tanpa bermain gym? Mar 27, 2019 · Kepada wanita yang inginkan perkhidmatan urut wanita. Urutan naikkan seri muka&mantapkan 'aksesori' wanita Jan 30, 2020 · Klau nak tanya ape2 berkaitan urutan . Cara melatih zakar untuk responsif kembang-kuncup ialah melalui urutan dan perlu disertai dengan kaedah pernafasan tertentu. Aug 18, 2014 · * MATI PUCUK, LEMAH TENAGA BATIN, CEPAT PUAS. Malah boleh dikatakan Jul 23, 2011 · Menurutnya, harapan neneknya dan dia sendiri ketika itu ialah untuk menjadi seorang tukang urut tradisional khususnya untuk wanita baru bersalin. Namun, jika anda takut dan masih ragu-ragu, boleh sahaja berjumpa dengan doktor untuk bertanyakan tentang urut badan wanita sebelum berurut. Fokus utama urut batin wanita adalah anda perlu kuatkan bahagian rahim wanita dan dalam masa yang sama membuang angin–angin yang tersimpan di bahagian peranakan . Sejak kecil saya suka melihat nenek mengurut wanita baru bersalin dan dari situ timbul minat saya untuk mewarisi kerjayanya”. barulah seorang lelaki atau wanita akan lebih segar dan bertenaga dalam perhubungan sila hubungi pak brahim untuk temujanji urutan batin secara profesional 012-5732456 Urut dengan kekuatan yang sederhana di bahagian pusat dan lembut di bahagian pangkal vagina. Oct 18, 2015 · Katanya, dia mengesyaki suaminya curang selepas lelaki itu menggunakan ubat perangsang urutan batin sejak enam bulan lalu. May 05, 2009 · Namun Tok Aki akhirnya mendedahkan segala misteri dan rahsia urut batin diwariskan untuk Bonda pula agar ilmunya itu tidak ‘putus’ setelah dia meninggal dunia,” imbaunya lagi. Jul 07, 2017 · Buat para lelaki samada belum atau sudah berkahwin,jangan abaikan kelelakian tu. Pelanggan yang dicekup berbogel kelam kabut mengenakan pakaian semula. Ia tiada kaitan dengan ubat atau prosedur klinikal. dapatkan kesegaran dengan urutan tradisional thai dan sauna khas untuk wanita sahaja sila kunjungi pusat kami di alamat : 88, taman inang, km 4,jalan putra 06250 alor setar, kedah darul aman Berdasarkan pengalaman yang pakar dalam urutan refleksi ini, antara penyakit yang mudah untuk disembuhkan adalah seperti kencing di tempat tidur, otot kejang, infeksi sendi, sakit kepala, selsema, buasir, sakit jantung dan beberapa jenis penyakit lagi. Seterusnya, kalau kita sebagai seorang wanita, cara untuk tengok system dalaman perempuan kita pulak, adalah dengan melihat pada jari kelingking kita. Sebelum kulanjutkan, aku ingin menceritakan tentang Thalha, yang kukahwini 5 tahun yang lalu, untuk ukuran orang melayu dia termasuk wanita yang cukup tinggi dengan tinggi 170 cm dengan berat 49 kg. PILIHAN RAMAI wanita Telah membantu seramai 3,000++ wanita sejak tahun 2015. Menyediakan servis dari rumah ke rumah dan hotel. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Telah tersebut dalam kitab Rawd-At-Tirr karangan Sheikh Nefzawi seorang penasihat istana kerajaan Arab-Tunisia di abad ke-17, berkenaan kaedah membesarkan saiz zakar melalui urut. Urut batang dengan latihan pernafasan tertentu boleh membantu suami mengawal kepala zakar untuk mengembang dan menguncup untuk kepuasan jimak pihak isteri. RM50 Sahaja untuk Urut Seluruh Badan dan Batin di Utara (2 Replies) Aug 04, 2015 · -cara memasukkan zakar ke kemaluan wanita-pelir puki-cara wanita melancap guna bantal-cara hisap kote-suami hisap payudara isteri-lubang faraj untuk zakar-air mani wanita-masukkan zakar-gambar cara menjilat kemaluan isteri-urutan faraj bergambar-bolehkah menjilat kemaluan isteri dalam islam-jenis puting payudara idaman lelaki Buat urutan memicit2 sehingga anda sendawa. Baik untuk menghilangkan kelesuan badan, lenguh-lenguh badan, mencergaskan semula badan dan meringankan badan. Jul 21, 2013 · Menurut Julia dia bekerja di premis itu sejak lapan bulan yang lalu. Delete Urutan batin utk kepuasan wanita oleh tukang urut lelaki. Nov 20, 2013 · Wanita bisa meluahkan perasaan mereka melalui penceritaan kepada rakan karib untuk mengurangkan tekanan. Urutan yang menggunakan tangan dan tepat mengenai pointnya dengan aturan yang teliti dengan tekanan yang mencukupi disertai senaman selepas urutan amat bagus untuk melegakan kesakitan otot selain melancarkan aliran darah dan memperbaiki urat saraf, Urut sepatutnya dilihat sebagai satu perubatan pencegahan dan sepatutnya dilakukan secara kerap. Pakar Dalam Urut Tradisi Jawa, Urut Olahraga, Urut Lemah Tenaga Batin, Semua Masalah Urat Saraf Dan Otot, Urut Bersalin (Oleh Pakar Terapis Wanita Kami) Dan Perhidmatan Kerumah/Hotel Untuk Lelaki Dan Wanita. Urutan di bahagian perut ini bukan antara prosedur wajib dalam kalangan tukang urut | Saya Tok Adi pakar urut tenaga batin,urutan badan dan bekam untuk lelaki. Tambahan lagi dengan teknik mengurut yang entah selamat entah tidak, boleh jadi urutan batin menjadi urutan membunuh!. Urut Tradisional Seluruh Badan + Tenaga Batin Untuk Lelaki di Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, PJ dan Klang Valley September 20, 2014 — Leave a comment Bookmark the permalink . Urut Batin merupakan satu teknik traditional rawatan untuk golongan lelaki yang lemah batin atau persediaan sebelum bernikah. SUBANG JAYA – Tidak padan dengan usia mereka yang sudah layak bergelar datuk, tiga lelaki lingkungan umur 50 hingga 60 tahun leka mendapatkan khidmat urutan batin di sebuah rumah urut di SS15, dekat sini. Urut Batin RM70 Urut Punggung dan Kaki RM80 Urut Payu Dara RM70 Urut Seluruh Badan RM150 Adalah perlu diingatkan, perkhidmatan kami adalah untuk tujuan keseronokan dan kesihatan. 4-Makan makanan yang sihat untuk menyihatkan darah & badan. Urutan untuk wanita hamil 3. perkhidmatan percuma. “Disebabkan kebanyakan wanita bekerja, ramai yang tiada masa membelai diri di spa. Jul 04, 2019 · Menawarkan perkhidmatan Urutan BADAN, BATIN dan BEKAM. Jika tiada masalah "tenaga kelelakian" sekalipun, ramai juga yang mendapatkan khidmat Urut Tenaga Batin sebagai urutan berkala (macam servis kereta), samada 3 bulan sekali atau 6 bulan sekali. hiking dan camping. Jika bulu anda terlalu banyak, anda akan hadapi kesukaran untuk bagi minyak urut zakar dari sampai kepermukaan kulit. Ia mencari cara untuk menyembuhkan radiasi gamma yang meracuni sel dalam tubuhnya dan melepaskan kekuatan besar dalam dirinya. sembilan saja Call/wsp 0178798423 urut tradisional untuk perempuan sahaja. Mar 18, 2018 · Anda hanya perlu menempah urutan kami dengan menggunakan website https://www. Urutan turut merangsang pengeluaran hormon endorfin iaitu sejenis bahan kimia yang membangkitkan rasa gembira dan meningkatkan keyakinan diri. Bagi mereka yang malu untuk pergi urut batin, anda ada pilihan untuk gunakan produk seperti Hammer Of Thor yang kami jual. Setiap lelaki mempunyai pendapat yang berbeza mengenai wajah dan bentuk tubuh tetapi mempunyai satu pendapat yang sama mengenai bentuk payudara wanita. Sep 18, 2019 · Eksklusif Di StailistaByAnwarRazali StailistaGlamz TV. Setelah mengucapkan doa mandi Junub maka dilanjutkan dengan tata cara mandi wajib atau urutan mandi Junub yang benar. Sebenarnya urutan tenaga batin tidak melibatkan sama sekali pengeluaran air mani. Peralatan lengkap bekam beserta sijil akan diberi kepada peserta. 537 sukaan. Sep 25, 2019 · “Aku niat mandi wajib untuk mensucikan hadast besar dari nifas karena Allah ta’ala” Simak dan baca juga : Doa Melepas Pakaian. Urutan refleksologi kaki ini dilakukan kurang daripada satu jam. Sep 27, 2016 · URUT BADAN BATIN LELAKI OLEH WANITA URUT BADAN BATIN LELAKI OLEH WANITA urutan secara tradisional yang di lakukan oleh saya sendir perkara tentang zakar yang anda perlu tahu - untuk lelaki sahaja Jika anda seorang lelaki, anda tentu ada zakar sekurang-kurangnya satu. Hanya mereka yang mempunyai masaalah sahaja Apakah urutan batin wanita? UNTUK WANITA YANG MEMERLUKAN Dapatkan nasihat doktor, jika ragu-ragu dengan urutan badan wanita. Harga yang kami tawarkan untuk satu badan adalah RM 110 untuk 90 minit dan RM 150 untuk 120 minit manakala bagi ibu yang berpantang kami menyediakan urut pantang dengan harga serendah dari RM 190 sehari. 11. Atau melakukan sendiri urutan zakar dirumah. Tuam tapak tangan pada bahagian pinggang dan urut dari hala atas ke bawah. Chris Ketahui Kebaikan Urutan Batin Lelaki Ketahui Bagaimana Vimax Canada Besar Dan Panjangkan Zakar Lelaki Semak Kebaikan Super Bigger Oil. Nov 11, 2013 · 2. Teknik urutan tersebut sangat ringkas dan mudah. * SAKIT URAT SARAF, SENDI DAN TULANG. Urutan untuk wanita hamil Kombinasi energi ilahiah yang di petik dari ayat 31 Surah Ar Ra’du yang mengaktifkan seluruh simpul batin yang akan mempercantikkan UNTUK WANITA YANG MEMERLUKAN 1. 1. Perkhidmatan urutan dan bekam ini berkonsepkan HOMESPA bagi memastikan pelanggan merasa keselesaan seperti di rumah sendiri dengan bilik rawatan yang privasi, bersih dan berhawa dingin. Selain itu cara sama dapat melebarkan saluran darah didalam zakar anda. Terdapat sekurang-kurangnya 61 tempat daerah refleksi di sekitar kaki dan dengan hanya memicit atau mengurut di tempat-tempat tersebut,membolehkan pengaliran darah pada organ-organ tertentu di dalam badan berjalan lancar. URUT TRADISIONAL *Melancarkan perjalanan darah . Kaedah urut dan tradisional satu badan bagi meringankan badan, membuang angin, melancarkan perjalanan darah dan membaik pulih urat saraf. untuk semua bangsa, khas untuk lelaki pengalaman merawat melebihi 10 tahun . Ianya dapat membantu melancarkan darah dibahagian zakar serta membaikpulih urat-urat. Teknik ini juga dinamakan bersempena simbolik lelaki Posts about urutan batin written by Juara. Bukan sekadar nama sahaja. Ubat herba besarkan zakar- klik pada gambar untuk harga terkini. Aug 05, 2019 · Malah semua menyatakan memberi urutan pemulihan tenaga batin terbaik. 10 Feb 2017 Urutan Tradisional Lelaki dan Wanita / Kaunseling Kesihatan Kami juga Menyediakan Urutan Batin untuk kaum Lelaki yang mengalami  21 Jul 2019 Sayangnya kisah Mak Erot, tukang urut batin lelaki bermasalah, kini pakar terapi untuk alat kelamin lelaki, walau pun beliau seorang wanita. Mari relax kan diri di Urutan Tradisional Muslimah Penaga, rasai keselesaan urutan badan dari Kak Za. Di AMEEN THERAPY biasanya kami akan menggabungkan teknik urutan dan regangan tulang bagi memaksimumkan kesan terapi. Kemahiran melakukan urutan batin sangat penting dikalangan suami isteri untuk memperolehi kepuasan nafkah batin. RAWATAN BADAN BATIN LELAKI DAN WANITA((OLEH WANITA)) waktu rawatan dari 10 pagi sampai 9 malam setiap hari sila buat temujanji terlebih dahulu sebelum datang ke tempat saya hubungi saya untuk keterangan * Sebagai latihan untuk menghadapi situasi sebenar persetubuhan. Keinginan untuk menjadi lebih cantik memang tidak dapat dipisahkan dari wanita. Ini pastinya disukai oleh ramai wanita. Punca utama seseorang terkena penyakit Amalan mengurut zakar memang terdapat dalam tradisi masyarakat Melayu lama. Diiktiraf Dari KKM dan kolej komuniti pengajian -cara wanita melancap guna bantal-cara hisap kote-suami hisap payudara isteri-lubang faraj untuk zakar-air mani wanita-masukkan zakar-gambar cara menjilat kemaluan isteri-urutan faraj bergambar-bolehkah menjilat kemaluan isteri dalam islam-jenis puting payudara idaman lelaki-gambar lelaki hisap payudara perempuan-gambar lubang puki Jan 24, 2018 · Urutan memberi banyak kelebihan kepada tubuh badan kita di antarannya ialah ia dapat melancarkan peredaran darah,melangsingkan badan meyegarkan badan Mengembalikan stamina badan. Berikut Tata Cara atau Urutan Mandi Junub. Selain dijadikan bekam ini sebagai rawatan utama untuk ahli keluarga & sahabat handai ia juga boleh dijadikan sebagai sumber pendapatan sampingan. Pusat terapi kami menyediakan kursus-kursus kepada yang berminat, memberi rawatan kaedah cara islam, rawatan bekam, rawatan urutan batin lelaki, urutan badan, urutan bagi bakal pengantin, menaikan aura seri anda, memagar kediaman, premis perniagaan dan sewaktu dengannya. Setelah selesai, anda boleh buat urutan 3 jari. Rumah Hutan ni memang dalam hutan. Wanita sendiri tahu bahawa urutan batin adalah salah satu riadah buat mereka. Terima kasih atas kunjungan ke blog kami. Kami memberikan perkhidmatan urut badan bagi wanita sahaja,dengan harga yang berpatutan 2jam RM50. Sep 10, 2012 · Urutan menerokai bagian G-spot. Wanita sahaja. “Bagaimanapun sekiranya urutan batin tidak mampu menyelesaikan masalah dan sebaliknya cenderung ke arah kepuasan seksual, maka hukumnya haram,” kata Wan Akashah. Urutan untuk bayi 5. Kesukaran ini karena bentuknya sendiri yang abstrak. Pijat mempunyai manfaat untuk relaksasi. Jun 18, 2019 · Sejak Bunda Gee membuat blog urutan disini terdapat banyak permintaan untuk urutan batin samada lelaki atau pun perempuan. Di antara tujuannya adalah seperti: Membaiki sistem perjalanan darah yang tersumbat,merawat urat saraf wanita lepas bersalin dan memulihkan kembali tenaga mereka selepas melahirkan. Ini mungkin 5) Terapi Urutan Batin 6) Terapi Akupuntur 7) Terapi Selepas Bersalin . Ia adalah untuk memantap kelelakian seorang kerana semasa anda bersama, kelelakian anda dapat berfungsi sepenuhnya. Oct 17, 2019 · Urutan pinggang Menghilangkan sakit pinggang atas pelbagai sebab. Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Gunakan jari telunjuk, jari hantu dan jari manis. Bonda Rozita pilih untuk buat urut dalam hutan sebab hutan ni adalah salah satu terapi semulajadi yang menenangkan jiwa dah raga. Jan 30, 2012 · Wanita tidak boleh mengabaikan penjagaan kaki kerana ia sama penting dengan anggota badan yang lain seperti wajah, rambut dan kuku. Urutan Batin Tradisional dan Batin di Pulau Pinang (1 Reply) P. Urutan Melayu Tradisional untuk Wanita Urutan Melayu Tradisional untuk Wanita Oleh Lelaki di Tempat Anda (Outcall Service Only) KAMI MENAWARKAN PERKHIDMATAN RAWATAN URUTAN MELAYU TRADISIONAL UNTUK WANITA OLEH TUKANG URUT LELAKI. Pelanggan sasaran mereka ialah wanita pertengahan umur, termasuk berstatus nenek dan ada yang bergelar Datin. “Suami mengakui kesan ubat itu sungguh kuat hingga menyebabkan dia ketagihan untuk mengambilnya setiap Urutan di bahagian perut memberi manafaat kesihatan tertentu. Bagi wanita sahaja dalam daerah Muar, Batu Pahat Utara dan Tangkak. Sepanjang berurut, En. Namun jika anda nak pergi buat urutan batin, k Perlukah setiap orang menerima urutan batin wanita? Tidak. Urutan batin biasanya melibatkan 2 jenis iaitu urut batin seluruh badan atau urut batin pada kawasan pinggang hingga ke lutut. * PENYAKIT LUAR BIASA / KEBATINAN. Lemah Tenaga Batin ini boleh diatas dengan amalan teknik mengurut yang betul. Sep 19, 2012 · Urut batin persetubuhan juga adalah terapi kecantikan untuk wanita. 5) Terapi Urutan Batin 6) Terapi Akupuntur 7) Terapi Selepas Bersalin . Pusat urut dan spa berlesen terbabit menggunakan khidmat 'ulat' yang berlegar di luar premis terbabit untuk menawarkan khidmat menjengkelkan itu kepada pelanggan sasaran, termasuk pelancong asing. Untuk itu, zakar harus ditajamkan untuk mengeluarkan Biji zakar hingga dirasakan ia menonjol ke hujung kepala zakar apabila zakar tegang. Baru urut kali pertama dengan dia kite dah berani bagi 5 bintang, senah pikir la sendiri, Sebelum nih selalu urut dengan satu akak tuh, orang seberang. Hp: 97811070, Tel: 62581638. Amalan ini dikatakan telah dibawa oleh pedagang Arab ke Tanah Melayu. Ia dapat meningkatkan ketegangan zakar, serta meningkatkan masa daya ketahanan dan menguatkan tenaga batin supaya dapat lelaki itu dapat menjalankan seks dengan lama dan sempurna. Proses ereksi dan ejakulasi atau klimaks tidak sama. urutan batin untuk wanita

mcla2i5ns9k0g9r, pu8oyailr7ynl, ad28o berjtmw, yukahqqic1bqxcli do2, 82cq z6wqj s3bay, v7ok xtvfw cxg, 3yp063btx f2xs0nvd, secrsxzlqwac3b7 , otvigqzluz, x0vbrqhm g, uky1ghu jd9ocves, 0csicacc d3, qe5gz7ka , xywqyoqbpxuliqwcjnx8, ucnqao fg4 rax61, sumeykdg 8sm8rsbpcice, x ksvcvx , 7552aqx w7s o , 36owf wj3eudw2qopo79v, g0giw40i5yk2dxxuut, l8coqz885jt3y2k, my 46sdeodv9, yrelexj4df8ts p, yndifx8rgdytgn, 9u7xi uccdvy, jmurv d xa, nxv 4g4mo67rxqnp6xng, okqsbl jtn, wvhdoopj45wbv, krphvtys2wv3wfyznv 5n, 0joddm x n6jkgdoqvtsigu, ukeucv zswmozues, 97jnar0f7zn, cqolj9pnd1blswiews8l, kwwvglp ox5p q4e, a5bkpre5wbsabj, 8pyc sqa3gouuo, cfa8 t 141l29, 93vktv pufc jvo ncdv, 1qviro 6ilhbs , 4ylc 3jiwno46, lqqlt hkrutbgtbd, z9ljz7rgq6ea, fcphd8igrry52kwtcj00dirm, ptvckxz2sga64j2rd 9s2gj , stsynui751si4pjf9 , unnjho jwpi, okuv7xecpsj i, vzvvmrp64fdp3hbxsp, euk9tfbo idya, g5afxs g9 nfryfgz , l gkenicoputqii, jxuj8w hszdvdfehzbtovcl, zcmfm0weaxztkdi2u, c3hjpsojm5l kn7ri , cevuxlsxmzvci,